جشنواره ها
سینما
بازیگران
شبکه خانگی و تلوزیون
آخرین اخبار
داغ ترین اخبار
اخبار بازیگران
اخبار فیلم ها
مشارکتکنندگان
ایجاد
راهنمای مشارکت در فیلسین
ویدیو ها
تصاویر
نگاهی ناقص به داستانی پیچیده
«نقطه کور» در حد یک طرح اولیهی خوب باقی مانده است که جای کار بسیار بیشتری داشته و حتی نمیتوان آن چه از این طرح اولیه حاصل و به ساخت فیلم انجامیده است را یک «فیلمنامه» به حساب آورد.
هجوآمیز و دیوانهوار
«دراکولا» در ایده و طرح همچون «رد کارپت» تازه و بکر است و در اجرا هم مانند همان فیلم راه دیگری میرود و انتظارهایی که ایجاد کرده را برآورده نمیکند.
ناگفتههای جامانده
«خانهای در خیابان چهل و یکم» ایده متفاوت و جذابی را به عنوان هسته مرکزی داستان در خود جای داده است. همچنین انتخابهای فیلمنامهنویس در رابطه با شکل و جهت پیشروی قصه باعث شده فیلم از نمونههای تکرارشده فاصله بگیرد.
قابل بحث اما کمرمق
فیلم «شماره 17 سهیلا» در کلیت با کمبودها و اشتباههای ساختاری جدیای روبهرو است.
دغدغهی نوستالژیبازی
«سینما نیمکت» به واسطه رویکرد خاصش در انتخاب لحظات خاطرهانگیز سینمایی و لحن فانتزی فیلم آزاردهندهای نیست. میتوان دو ساعت برای آن وقت صرف کرد و با ارجاعهایش همراه شد و با خاطرهبازیهایش سر ذوق آمد اما ارتباط با فیلم از این سطح فراتر نمیرود.